Градасова І. І.

Тема виступу: «Патріотичне виховання молодших школярів на основі трансформації педагогічних ідей В.О. Сухомлинського в умовах сьогодення»

Патріотичне виховання – це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне, що любить людина, яка формується.
В. О. Сухомлинський.
Патріотичне виховання підростаючого покоління завжди було однією з найважливіших завдань сучасної школи, адже дитинство і юність - найкраща пора для прищеплення священного почуття любові до Батьківщини, гордрсті за її минуле. Під патріотичним вихованням розуміється поступове і неухильне формування в учнів любові до своєї Батьківщини. Патріотизм - одна з найважливіших рис всебічно розвиненої особистості. У молодших школярів  повинно  вироблятися  почуття гордості за свою Батьківщину і свій народ, повагу до його великих звершень і гідним сторінок минулого. Багато чого потрібно від школи: її роль в цьому плані неможливо переоцінити. В умовах  сьогодення в системі освіти важливого значення набувають питання виховання у підростаючого покоління як почуття поваги до інших народів, так і почуття любові до Батьківщини. Аналізуючи роботи великих педагогів минулого та новаторів педагогічної думки на сучасному етапі, я  виділила головні завдання патріотичного виховання. До основних завдань патріотичного виховання учнів початкових класів належать :
  • розвиток почуттів любові до Батьківщини і батьківщини;
  • формування поваги до Конституції України, державних та національних символів.
  • виховання почуттів гордості, поваги до своїх національних особливостей, культурної спадщини свого народу.
  • терпимість, толерантне ставлення до представників інших національностей.
Всі ці завдання я намагаюсь реалізовувати у своїй педагогічній діяльності використовуючи різні форми і методи роботи з учнями свого класу. Це і виховні бесіди, години спілкування, тематичні уроки з літературного читання, уроки пам’яті. На уроках використовую мультимедійні презентації, відео патріотичного спрямування. Наша школа є опорною школою, яка працює за педагогічними ідеями В.О. Сухомлинського, тому до питання патріотичного виховання підходимо комплексно. У закладі проводяться різні форми позакласної роботи патріотичного спрямування, а саме :
  • зустрічі з ветеранами великої Вітчизняної війни;
  • зустрічі з героями нашого часу – воїнами АТО;
  • екскурсії до музеїв нашого селища;
  • екскурсії до історичних місць нашої країни.
В.О.Сухомлинський писав: «Школа як вогнище виховання, як сила морального, ідейного впливу…, як центр багатогранного духовного життя…»
Кожен вчитель обирає свій шлях до серця дітей, методи, які підходять саме йому, і має обов’язок – виховати і навчити дитину.


З досвіду роботи

Гридасової Ірини Ігорівни

3 коментарі:

  1. Патріотичне виховання в соціумі є одним з найважливіших завдань сучасної школи.Наші діти,це наше майбутнє.Ірина Ігорівна у своїй педагогічній діяльності використовує різні форми і методи роботи з учнями з даноі проблеми.Це і виховні бесіди, години спілкування, тематичні уроки з літературного читання, уроки пам’яті. На іі уроках панує дух сучасності.Так тримати!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Патріотичне виховання в соціумі є одним з найважливіших завдань сучасної школи.Наші діти,це наше майбутнє.Ірина Ігорівна у своїй педагогічній діяльності використовує різні форми і методи роботи з учнями з даноі проблеми.Це і виховні бесіди, години спілкування, тематичні уроки з літературного читання, уроки пам’яті. На іі уроках панує дух сучасності.Так тримати!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Патріотичне виховання - це основа для становлення майбутнього суспільства тому, дана проблема є і буде актуальною, і важливою. Успіхів Вам у вашій педагогічній роботі!

    ВідповістиВидалити